Tavaly ősszel plakátokkal indult az esélyegyenlőségi kampány. A reklámokra és különböző diszkrimináció ellenes programokra összesen 500 millió forint van, amelynek 85%-át az unió adta.
"A homlokomra van írva, hogy roma vagyok, de azt hova írjam, hogy én is dolgozom olyan jól, mint bárki más." - szól a reklámszöveg. Az előítélet ellenes kampány második állomása. Reklámfilm és plakát a cigány munkavállalókért.
Tavaly ősszel plakátokkal indult az esélyegyenlőségi kampány. A reklámokra és különböző diszkrimináció ellenes programokra összesen 500 millió forint van, amelynek 85%-át az unió adta.
"Most egyetlen dologra koncentráltunk, a munkahelyi diszkriminációra" - mondta Debre Krisztina, a Program szóvivője.
Egy csapatban játszanak a cigány és nem cigány tanulók Darányban. Ez az iskola az esélyegyenlőség mintaiskolája. Cigányok és magyarok együtt élnek, együtt tanulnak, együtt játszanak.
A bevezető reklám után készült vizsgálatból kiderül, a közömbösek 60 százaléka elgondolkodtatónak találta a kampányt és a programokat, a korábban elutasítók közül 2-3 százalék pedig már nem táplál ellenszenvet.