HÍRDETÉS


HÍREINK
vissza

Hetvenmillió forinttal kevesebbet költenek idén kampányra, mint 10 éve

betűméret csökkentése betűméret növelése
2011 Szeptember 08    Forrás: MTI


Ez a cikk archív

Az idei népszámlálás kampányára majdnem 70 millió forinttal kevesebbet költ a Központi Statisztikai Hivatal (KSH), mint a tíz évvel ezelőtti, legutóbbi népszámlálás kampányára - közölte Kruchina Vince, a KSH sajtó- és kommunikációs osztályának vezetője csütörtökön az MTI-vel.

Hirdetmény

Mint mondta, a kampányra fordított teljes összeg - nettó 234 millió forint - hozzávetőleg a népszámlálás teljes költségeinek alig 1,5 százalékát teszi ki. A teljesen pontos adatok azért nem állnak még rendelkezésre, mert a kampánnyal kapcsolatos keretszerződések egy részét még nem véglegesítették, de az összeg minden bizonnyal ennyi lesz - tette hozzá.

 

Beszámolt arról, hogy az összköltség legnagyobb részét a médiavásárlás teszi ki, nettó 177 millió forintot felületvásárlásra, azaz televíziós megjelenésekre, a városokban és az autópályák mentén elhelyezett óriásplakátokra, illetve a városi nyomtatott sajtóra költenek. Felületvásárlással az Inter-Media Group ügynökséget bízták meg.

 

Az egyebek mellett reprezentációs füzetek, diákzsebkönyvek promóciós nyomdai költségei mintegy nettó 22 millió forintra rúgnak, ezek gondozását a Közlöny Kiadó végzi - közölte Kruchina Vince.

 

Elmondása szerint a népszámlálás arculatának grafikai kivitelezési munkálatai körülbelül nettó 8,2 forintba kerülnek majd. Ebből az összegből a kreatív szakemberek költségeit, a rádió és televíziós spotok forgatókönyvírását, rádióspotok gyártását, plakáttervezést és általában minden grafikai, tördelési munkálatot fedeznek. Ezen feladatok ellátására a Lounge Desing Stúdiót bízták meg.

 

A filmgyártás költsége összesen nettó 25 millió forint körül lesz, ebben benne van három tévéspot, amelyek már a közönség elé kerültek. Készítenek egy dokumentumfilmet is, ami megörökíti a népszámlálás folyamatát, és október-november folyamán lesz látható - tudatta a KSH osztályvezetője.

 

Kitért arra, hogy a spotok közül az egyik romaszervezetek közreműködésével jött létre, az Ide tartozunk! kampány részeként. A spotokat szoros együttműködésben készítették társadalmi szervezetekkel.



Hirdetmény

vissza az oldal tetejére

PROGRAMAJÁNLÓ
Előző hónap 2019 November   Következő hónap
H K Sz Cs P Sz V
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Aktuális: 

Nincs esemény

HÍRDETÉS


EGY ÉVE TÖRTÉNT
  • Lemezbemutató koncertre készül a Parno Graszt

  • Mit éreznek a romák az elmúlt évek növekedéséből?

  • Forgács István: A cigányság felzárkózása gazdasági kérdés

  • Segítségnyújtás a kárpátaljai magyar közösségnek

  • Cigány magyar - csapatépítő tréning a Jurányiban



CÍMKE FELHŐ
KI KICSODA?

SZAVAZÁS

Oszlassa-e fel magát azonnal az Országos Roma Önkormányzatot?














KÖVESSEN MINKET ONLINE
KÉPGALÉRIA
 PARTNEREINK:

  • 100 Tagú Cigányzenekar



    Phiren Amenca



    Parno Graszt